Nu har skolan dragit igång och så ska jag försöka ta BE körkort och kanske truckkort så jag får se vad jag hinner med i garaget.
Jag var ute ikväll i garaget och så tittade jag fram i motorrummet, men vad har alla kablar tagit vägen?
Jo men här är de ju!
Var inte det lättaste jag gjort att dra igenom allt detta mellan de relativt små hålen här och var, men tror att det blir snyggast med all el under instrumentbrädan och säkringshållarna på passagerarsidan. Men det återstår att se
.
Var också den här gymnastiken som krävdes för att hela tiden komma i och ur
Jag funderar också på om jag ska skära ur hjulhusen fram för att få lite mer räserkänsla men vet inte vad besiktningen skulle säga om det. Jag har tänkt att tuba större delen av fronten och iom att jag ändå kommer göra en regbesiktning så kanske det kvittar.
Blir till att skaffa en besiktningskonsult så man inte gör massa jobb i onödan som man ändå inte kan besiktiga med
Eller så gör jag inget sådant här innan jag har omreggat den, typ bara smyger igenom omreggningen och fokuserar mer på annat och när jag väl gjort den så kan jag leva jävel
.