jacobsson96 skrev:
CarpeDiem skrev:
jacobsson96 skrev:
enligt förra ägaren va de 400 i motorn när jag köpte den, men de lessnade jag på ganska fort
har tänkt mig mins de dubbla iaf
absolut inte under 650whp då kommer jag sälja bilen direkt efter bänkning
men 800+ i motorn borde gå med den setupen jag tänkt
de är sånna här kommentarer som får en att vilja fortsätta skruva och hålla på !
tack så mycket !!
400hk är ingen dålig siffra heller
All right
Har du fler planer på projektet? Som till exempel E85-konvertering, bur, eftermarknadssystem osv?
Kämpa på, grabben
blir e85 och ett riktigt sprut, ett annat block med okänd volym
andra kolvar även värre topp med andra kammar osv,
kommer även bli helbur ett seriöst bränslesystem, och eventuellt lackera om den in och utvändigt
tack för kommentaren !
Det kommer bli riktigt bra
Vad blir det för sprut? Finns många att välja på, men vet inte vad det är för skillnad
Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)