2488
Sök

powerchip.se nån som vet om de?

538 Inlägg
1 december 2006
Trådstartare
Tänkte trimma min saab 9-5:a hos http://www.powerchip.se/ nån som vet om de är bra och om man kan lita på de? de tar FÖR lite betalt tycker jag! steg ett är det tänkt bara!

tacksam för svar!

28 Inlägg
1 december 2006
Jo, de är riktigt bra. Hade inte tvekan en sekund om jag haft en Saab.

Bmw 750
73 Inlägg
1 december 2006
Bra juh att dt är billigt smile

fuck you.. i`m from skåne

538 Inlägg
1 december 2006
Trådstartare
Lennan skrev:

man blir ju lite osäker just eftersom de är så billiga, alla andra trim företag ska ha minst dubbla!

157 Inlägg
1 december 2006
Itsfun.nu är väll ganska billiga de med?
Någon som vet något om dem?

538 Inlägg
1 december 2006
Trådstartare
Figgy skrev:

de ska ha 5900 kr. dubbla priset!

538 Inlägg
1 december 2006
Trådstartare
Albertoo skrev:
Figgy skrev:

såg på deras hemsida att om man hittar ett annat företag i sverige som är billigare så matchar itsfun det priset. hur mycket sanning ligger i det? o i såna fall vilket är bättre, powerchip eller itsfun?

Administratör
2 978 Inlägg
1 december 2006
Jurg på powerchip har ett otroligt bra rykte om sig att vara både hjälpsam och bra. Jag har inte hört någonting negativt om powerchip till skillnad från itsfun.........

En kopp av den svarta såsen...

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
1 december 2006
Goffen skrev:
Jurg på powerchip har ett otroligt bra rykte om sig att vara både hjälpsam och bra. Jag har inte hört någonting negativt om powerchip till skillnad från itsfun.........

njaa, har varit en tråd uppe tidigare angående honom (missnöjd kund)

man lever bara en gång så lev väl!

538 Inlägg
1 december 2006
Trådstartare
Bullo skrev:
Goffen skrev:

njaa, har varit en tråd uppe tidigare angående honom (missnöjd kund)

hm...nån som kan hitta den tråden?

Administratör
2 978 Inlägg
1 december 2006
hehe så det är EN missnöjd kund till jurg då eller? Hitta tråden där det är flera stycken som är missnöjda med andra chips firmor istället smile mvh

En kopp av den svarta såsen...

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
1 december 2006
Goffen skrev:
hehe så det är EN missnöjd kund till jurg då eller? Hitta tråden där det är flera stycken som är missnöjda med andra chips firmor istället smile mvh

vill inte verka negativ, bara informativ.. det är vad jag har hört, men visst så har man hört mycket positivt om dom också...

man lever bara en gång så lev väl!

Bmw 750
73 Inlägg
1 december 2006
Albertoo skrev:
Lennan skrev:

man blir ju lite osäker just eftersom de är så billiga, alla andra trim företag ska ha minst dubbla!

Jaa, klart man ska vara lite eftertänksam, du gör juh rätt i som kollar upp honom.. Jag fick ge 4500 när jag chippa min gammla bil (saab) Det gjorde jag på www.aspkarlskoga.com en återförsäljare för bsr... riktigt bra o trevlig kille!!

fuck you.. i`m from skåne

538 Inlägg
1 december 2006
Trådstartare
har läst på lite forum runt om och typ 99% av alla som chippad verkar vara nöjda som fan. många som inte chippad tycker dock att powerchip är "skit". de som chippad bilen hos han borde väl veta! tongue

538 Inlägg
2 december 2006
Trådstartare
lite dåligt med erfarenhet av powerchip lr?inte fått så många svar som jag trodde jag skulle få! :S

301 Inlägg
2 december 2006
Albertoo skrev:
lite dåligt med erfarenhet av powerchip lr?inte fått så många svar som jag trodde jag skulle få! :S

Jag kan starkt rekomendera honom annars hade jag inte lagt ut min bil på hans sida och en länk ifrån min bil. Du kan vara lugn, han är 100% seriös man får ett trevligt bemötande och en kopp kaffe smile ,det är bara kontakta honom och se var i sverige han befinner sig, den veckan du har tänkt chipp din bil!

Lycka till

Toppfarten skiter väl jag i, det är hur snabbt man kommer dit som man vill åt!

538 Inlägg
2 december 2006
Trådstartare
låter bra, har hört att han inte e så "duktig"  på saab, läste det på nåt saab forum. men ingen av de hade chippad sin bil där. hur som helst så har jag bokat tid, han kommer till örebro 13:e dec. längtar big_smile har hört mkt bra om han! så han e säkert duktig!

Troligen galen...
567 Inlägg
2 december 2006
Albertoo skrev:
Albertoo skrev:
Figgy skrev:

såg på deras hemsida att om man hittar ett annat företag i sverige som är billigare så matchar itsfun det priset. hur mycket sanning ligger i det? o i såna fall vilket är bättre, powerchip eller itsfun?

För ordningens skull kan jag meddela att det är Jurg som gör programvaran åt qvarnis på it´s fun...

301 Inlägg
2 december 2006
Ja kan inte jörg odna din bil så kan ingen det han har juh inte gjort annat än programmerat om mjukvaran på bilar i tyskland. så det snacket om han inte kan något är bara jävla skitsnack.

Toppfarten skiter väl jag i, det är hur snabbt man kommer dit som man vill åt!

381 Inlägg
2 december 2006
Mebb skrev:
Albertoo skrev:
Albertoo skrev:

För ordningens skull kan jag meddela att det är Jurg som gör programvaran åt qvarnis på it´s fun...

Ja ja tänkte väl att de va han! Han satt uppe på elmia sist i its fun´s monter å chippade juh!

Sök