Bästa bil köpet till en 18åring för 35-40K, seriösa svar tack inge " Nissan micra värre behöver man inte när man är 18" sånna svar vill jag inte ha för det kan jag avgöra själv :
Subaru har jag kolla lite på dock GT modellen, nja motor storlek spela ingen roll dock helt turbo o inte mindre en 1,8L , golf 4 har jag oxå kollat på men har hört dom som haft problem med dom så jag vet inte,
Subaru har jag kolla lite på dock GT modellen, nja motor storlek spela ingen roll dock helt turbo o inte mindre en 1,8L , golf 4 har jag oxå kollat på men har hört dom som haft problem med dom så jag vet inte,
Nja inte mer problem än någon annan bil. När de kommer upp i åren beror det uteslutande på hur den har blivit skött. Säkrast är ju då att köpa en med endast ett fåtal ägare på få mil. Annars finns ju riktigt fina Saabar när man kommer upp i den prisklassen http://www.blocket.se/jonkoping/SAAB_9_ … 21&w=2
jo har kolla på dom där oxå och 9-5 från 2002- men vet inte saab ser man ju ofta stå längst väg kanten
Tja, svenska bilar är vanliga i Sverige. Ser så gott som aldrig någon Audi 80 vid vägkanten, men det betyder inte att de är världens mest driftsäkra bilar Saabarna går generellt väldigt väldigt långt, så kanske hitta en som ligger under 20 000 mil så har den många tusen kvar.
Håller fullständigt med där en Diesel turbo 740 skulle varit fint men dock är det en gammal bil och "svår" att få tag i som e nått att ha o hitta man nån så får betala för sig
Håller fullständigt med där en Diesel turbo 740 skulle varit fint men dock är det en gammal bil och "svår" att få tag i som e nått att ha o hitta man nån så får betala för sig
Plus att skatten lär ju kosta 5000+ i en gammal 740 Turbo diesel :S