står med en delorean för en kunds räkning och är inte direkt att slå upp i vilken reservdelskatalog som helst efter delar. grenrörspackning volvo 760? oljetrycksgivare likaså vet att volvos v6a sitter i denna och vissa delar kan man hitta. sedan letar jag efter ett expansionskärl och innre styrleder om någon vet vart jag finner dessa från för bilmodell???
plånboken är nog inget bekymmer om man tycker om sin delorean men för ca 1h sedan så ringde jag o förklarade om styrlederna.......då dyker kunden upp med innrex2 yttrex2 och damasker till jobbet. så då vart det löst. oljetrycksgivaren är 99% säkert ordnad. dock är växelförarpackningen som sitter i v-lådan lite svårare. v-lådan kommer från en renault master 78-84 isch. undrar vad dem säger om man ringer o frågar om en sådan dinosaurie del?
står med en delorean för en kunds räkning och är inte direkt att slå upp i vilken reservdelskatalog som helst efter delar. grenrörspackning volvo 760? oljetrycksgivare likaså vet att volvos v6a sitter i denna och vissa delar kan man hitta. sedan letar jag efter ett expansionskärl och innre styrleder om någon vet vart jag finner dessa från för bilmodell???
På Delorean Europé hittar du allt du behöver till bilen. Om du inte hittar det, så prova ring och prata med dom. Dom håller till i Holland, så du får prata engelska men det är nog inget problem.