fått bygga om lite för att det ska funka den gamla kontakten satt löst i så fick köpa en ny h4 kontakt och sätta ihop dom med kabelskor, blev riktigt bra faktiskt, lyktorna är på plats nu med
CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."
Har fått tillbaka mitt lås som jag lämnade in till Honda i Habo, så nu är det omkodat ska åka till dom i veckan så dom kan sätta i det i preluden, skönt å ha det fixat
Tog isär dimljusen idag, ville ta bort gula skenet på dom, så fick ta isär hela lyktan, värma av glaset. Tog sin tid men det blev riktigt bra, kommer lysa lite starkare nu, men riktar dom lite neråt så bländar dom inte
blir å kasta dom här, skönt å slipa det gula fula skenet
blev riktigt bra med vitt, skönt å slippa det gula, har även fixat låset på förar sidan så nu går det stänga dörren utan att den går i lås, går även låsa med
Fått hem lyktorna som kommer från prelude 90-91 OEM, ska köpa mitten lyktan med, Kommer få bygga om bakluckan på grund av att lyktorna inte är helt samma, kan var för att dom kommer från preluden 90-91 min är 89. Men min kaross går från 88-91. Så kommer förlänga luckan och borra ut nya hål för lyktorna
Senast redigerat av jonaslithen (21 februari 2015)
Bilden är från google, Detta är på face liften på min, honda prelude INX SI 90-91 hade varit väldigt snyggt med den fronten, väldigt ovanlig. Kommer dock kosta ca 12k och köpa hem delar från japan begagnat med frakt,tull,moms så får se hade vart jävligt snyggt, lär ju vara ensam om att ha den fronten
Senast redigerat av jonaslithen (21 februari 2015)
Bilden är från google, Detta är på face liften på min, honda prelude INX SI 90-91 hade vart väldigt snyggt med den, väldigt ovanlig. Kommer dock kosta ca 12k och köpa hem delar från japan begagnat med frakt,tull,moms så får se, hade vart jävligt snyggt, lär ju vara ensam om att ha den fronten
Bilden är från google, Detta är på face liften på min, honda prelude INX SI 90-91 hade vart väldigt snyggt med den, väldigt ovanlig. Kommer dock kosta ca 12k och köpa hem delar från japan begagnat med frakt,tull,moms så får se, hade vart jävligt snyggt, lär ju vara ensam om att ha den fronten
CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."
höll på igår och fixade mina 2st 2or som jag fick på besiktningen i måndags. ---felaktigt ljusbild höger fram, hade ebay 100w i så byt till mekonomens night breaker --- höger fram spindelled nedre glapp, fixade det igår, tog i stort set hela dagen att byta, fick värma å greja... men nu är det klart åker på ombesiktning idag