Tjenare!
Har fått upp intresset för bilar och känner att det här med drag/streetrace skulle vara väldigt roligt som hobby i framtiden. Kanske har fel, men värt att testa på det iaf.
Men nu är det såhär att jag har inte vart i närheten av att syssla med motorer och fordon innan, och undrade blir det någonsin försent att få en chans att bli den där personen som i stort sätt vinner hela tiden?
Tänkte på att vissa kanske har hållt med med detta sen de var 5-6 år (kanske inte just streetrace men fordon/motorer syftade jag på), och jag som snart är 15 år kanske inte kommer ha en chans mot dem?
Vet inte hur mycket ''skills'' det behövs för att vinna? Eller är det typ 99% hur bra bilen är?
Kände att denna tråden blev lite flummig, sry för det. Men en liten sammanfattning:
Är det försent att börja vid 15 års åldern om man vill bli ''den bästa''? Jag kan väl ändå inte träna mer än på ''teorin'' och mekandet?
Hur ska man lära/träna upp sig?
Tänkte träna mig på att meka på en moppe först, säger bara det, ifall någon skulle vilja påpeka något?
-----------------------------------------------------------------------------------
Ingen behöver påpeka hur dumt detta låter, jag hör ju själv
En 15 åring som vill börja streetrace'a, haha. Skrattar själv när jag hör det. Men ja, jag är seriös.
Tack på förhand för svar