Tackar ...laddar dåligt pga ingen waste gate inkopplad så den läcker ut genom turbinhuset därför den dumpar så fattigt på klippet. Samt vakumslangen är inte tät mot insuget så därav det höga varvet på tomgången
Måste ge mig på och byta ventiltätningarna ger tråkigt
Tackar ...laddar dåligt pga ingen waste gate inkopplad så den läcker ut genom turbinhuset därför den dumpar så fattigt på klippet. Samt vakumslangen är inte tät mot insuget så därav det höga varvet på tomgången
Måste ge mig på och byta ventiltätningarna ger tråkigt
Ok men gött ändå o kunna provstarta o se så oljysystem m.m. e tätt/läckfritt Nee inte så kul du kan byta på min vita samtidigt Ryker som en diesel men har perfekt komp
Blir nog att byta Ecu och köra decat system. Samt byta spridare och mapsensor så jag kan ladda ordentligt. Bara inse att man får byta kolvar och stackar med. Och när man pillat på de grejerna får man ta en titt på kopplingen annars kommer kraften antagligen äta upp lamellerna. Så det lär ta ett tag innan allt är klart. Har fem ungar som ska mättas med
Ett klipp på hur bilen står i skrivande stund. Den har fått lite nya bromsar. Coilovers nytt vakumslang system mm. Var ett tag sen jag uppdatera här men lite info hur den står nu iaf. Behöver en mapsensor om någon har en över. 3 bar.
Vart väldigt dålig på att uppdatera här. Kommer att försöka vara lite bättre på det. Tycker den nya layouten på garaget är intressant.. Bra jobbat garaget.Org