Kort o gott:
Håller på att byta framvagn,
ställbara driftworks bärarmar
gktech spindlar med "zero ackerman" = parallel styrning
Slår ur bultarna ur casterstagen så passar dom med dw bärarmarna
Trots att gktech anser att man inte behöver offset rack spacer för zero-ack, verkar det behövas för min setup. Mätte upp 55grader åt båda håll (in/out) med dom på, utan att slå över. Detta va i luften med grova inställningar. får se hur de blir sen, borde få mer om ja ökar bredden på armarna lite då dom tar i casterstagen nu.
Sen har jag bytt stolar som ni ser, valde att ha powerails på förarstolen ifall ngn annan ska köra. Sen fastmontera passagerarstolen så man får så mkt frigång som de går mot taket.
Jag e 187 och har flera cm fritt mot taket med hjälm på. Med powerrails.
Sen spräckte jag Dp och grenrör när jag tog en kurb i parisen. Har ett flexrör precis efter "böjjen" men lyckades givetvis slå i precis vid böjjen. Antagligen därför. Så blir att bygga om avgassystemet