Först tar vi det roliga!
Fått hem lite olja (:
Sen kom det en beställning från JapTuning
Lite sevoolja, filter, kryssplåtar till bakbormsarna och tändstift.
Och lite dekaler:
Sen till det mindre roliga, till och börja med kom jag på att jag inte kommerr kunna göra en uppstart på ett tag.
Lär ju fixa kardanen innan jag kan fylla olja i lådan, och har inte tillgång till någon press för tillfället.
Men det är väl som det är.
När jag köpte lådan fick jag med en växelspak, så jag tänkte väl prova så den passa och att allting följde med.
Stoppade i spaken och insåg efter ett par i och urstoppningar att det fattades grejer. Sen när jag skulle ta bort spaken så satt den helt plötsligt fast, försökte lirka och hålla på men den ger sig inte. Försöker med lite våld och det går ändå inte.
Har iaf beställt en ny short shift där allt följer med, men hur f*n ska ja få bort spaken som sitter där?
Det är uppbyggt så att det är en kula längst ner med en cylinderformad plastbit på. Det är väl den som är sliten och på nå vis hakat fast.
Funderat på om man kan ta en gasbrännare och typ värma på spaken / palastbiten (man kommer ju inte åt jättebra) och på så vis borde man ju få bort den?
Vad tror ni? Ni är ju trots allt några som följer så skulle uppskatta om ni kom med nå tips!