Riktigt fin Coupé du har! Ska bli kul att följa detta projekt! Själv renoverar jag en Coupé jag med fast en 92a med V6a... som snart ska börja monteras ihop efter helrenovering och ny lack!
Riktigt fin Coupé du har! Ska bli kul att följa detta projekt! Själv renoverar jag en Coupé jag med fast en 92a med V6a... som snart ska börja monteras ihop efter helrenovering och ny lack!
Väl upplagd projekt tråd. Kommer helt klart följas lycka till
Ah, tackar. Jag tycker att struktur är väldigt viktigt, speciellt när man skriver en massa text. Man vill ju inte göra det svårt att hänga med samtidigt som man vill förklara alla sina tankar. Vilket inte alltid är det lättaste
rvbm skrev:
Pren lagd! Detta kan bli intressant, hade dock gärna sett lite 4-kraffs Men det är inte mitt beslut. Ha så kul!
Tyvärr! Som sagt kunde utgångsobjektet lika gärna kunna varit en skottkärra. 99% ren sentimentalitet/drömmar som driver detta projektet, inte logik
Nu när motorn var ur Coupén så var det dags att börja plocka ner nästa! Men först måste vi hitta någonstans att ställa den gamla motor så att den inte är ivägen...
Någon har användt tvättmedel istället för spolarvätska...?
Någon som har en susning om vad detta är? Ser ut som någon slags fristående motorvärmare? Den var kopplad till kylsystemet iaf och har en egen styrbox???
Schyssta stolar i halvskinn, bra skick förutom att dem stått med rutan nere i ~3år. Så en tvätt vore kanske att rekommendera
hahaha måste säga att jag garvade gött åt bilden när ni lägger in motorn i bagaget på 100an fattar inte hur jag kunnat missa denna tråd när jag själv är sugen på att göra samma sak fast i en quattro! följker till 200%!
Ser bra ut, synd att rutan fick sätta livet till bara
Ah men vafan...
WobbzGurka skrev:
hahaha måste säga att jag garvade gött åt bilden när ni lägger in motorn i bagaget på 100an fattar inte hur jag kunnat missa denna tråd när jag själv är sugen på att göra samma sak fast i en quattro! följker till 200%!
Ja, det enda som skiljer på en q är ju det som händer vid bakaxeln, så det finns nog lite info att hämta här om du hänger kvar!