9 februari 2015
Trådstartare
fick ett tips av polaren att en laserblå 855 t5 står på skroten här hemma, så åkte tidigt i morse ner till skroten för att plocka lite god saker till min bil!
sänkningsats av märket (sasch) bromsok med splitter nya bromsklosar en drivaxel som är i bra skick bland annat, ska självklart lägga ny silver färg på bromsoken och fjäderbenen och måla silver
närmare bild, finns dock lite och renovera upp och så!
ny fräsch slang som ska på...
och som sista bild på denna uppdateringen för idag, så bjuder jag en bild på bilen i Göteborgs vårväder där jag och pappa även polerat bilen blir nog bra
det var denna uppdateringen det men kommer nog lite mera bilder imorgon då jag ska byta oljefilter samt i med fräsch olja i bilen imorgon kommer nog hända en del denna vecka då jag har lov från skolan, så ska passa på och dra kablarna för ljudbygget också då det planerars nytt bygge i bilen kan ju inte köra på samma gamla baslåda i alla bilar den har ju hängt med i en del bilar nu så dags och förnya sig lite kommer bilder på det när allt startat riktigt....
bor i förorten där man kör golare till skogen livet är som robin hood. Vet ni varför Audi går så dåligt ? För dom har kolvringarna i grillen istället för i motorn!