Så en uppdatering! Har hänt en massor och har dåligt med bilder (som vanligt). Har haft problem sen jag tog ut den i våran med att den går lite varm. Med lite menar jag 6 grader för varm (wtf???).
Upptäckte att min "puscher fan/ac fläkt" inte fungerade som den skulle, så beställde en ny (som BMW förövrigt ville ha 6100kr för!!!) köpte dock min via en kompis på mekonomen så fick ett betydligt mycket bättre pris!
Ett par år har samlats av getingar/humlor/flugor, ja you name it det fanns det mesta
Bortsett från en obligatorisk tvätt så polerade jag upp det som gick!
Mycket bättre
Tyvärr så löste detta inte mitt problem, har även bytt termostaten nu utan resultat. Ska byta tempgivare och se vad som händer för jag inbillar mig dessutom att min nya fläkt inte trycker på så mycket som den borde. Med tanke på att bilen går upp till ca. 86 grader i ktmp så tycker jag att fläkten borde föra ett jävla oväsen! Ska ta tag i detta nu då jag har semester, löser inte det problemet så får vi motvilligt ta en tur till verkstan o höra med dom!
Utöver detta så hoppade passagerar rutan ur sitt fäste så bara slita isär det. Tack gode gud var inget paj och 45 minuter senare så var bilen ihop igen efter ett par hjälpande händer
Och sen har jag fixat så jag kan streama musik via BT, med alla funktioner i bilen fortfarande fungerande!
Skönt att kunna byta låt osv från ratten! Så det firades med lite Soldiers of Jah Army på full volym