Så då var det dags igen! Har inte blivit så mycket gjort som jag hoppats på men är ingen panik då dom knappt börjat sopa vägarna här än
Så här "lätt" är det att justera ratten i bilen
Slutade med att jag fick ta ur sparco stolen iaf haha..
Ratten åkte upp någon cm samt in en liten bit samt att jag justerade om stolarna så dom är rakare i ryggen
för att få en mer riktig sittställning. Känns riktigt bra men är lite ovant att sitta som man "ska"
Rost??? Näädå.
Aamen vafaaaan då!! Precis såhär är det, syns knappt men trycker man med fingret så känner man att bodyn
sitter löst. Slipa lite lätt så försvinner det, än sålänge är det väldigt ytligt på dom flesta ställen. Gör nog om detta nästa vinter så kan man lägga ner lite mer tid på det. Efter detta lägger jag på två lager med Hammarlack sålänge.
Och såhär bra blir det till slut
Varenda liten skruv är ny! Kommer behöva återanvända ett par smågrejor då Bmw är lite lätt efterblivna och har inte tiden att åka dit hela tiden!
Och idag så skulle min far börja göra hans r8 iordning för regbes som vi har haft en heeel del strul med.
Tydligen gillar dom inte luftfjädring och sportstolar..
Så i ett försök i att få så mycket plats som möjligt provade vi att parkera om bilarna.
Så står bilarna nu, vart bra faktiskt!
Och när jag rev ner tröskelskyddet på förarsidan la jag märke till att det var underredesmassa på bränsle filtret.
Så förutsatt att det inte blivit omgjort så är det soppafiltret aldrig bytt. Och efter lite närmre undersökning så
tror jag nog ganska starkt på det
Sitter nu ett nytt och fint dära, ska kasta i något som gör rent bränslesystemet sen i vår.
Allt för nu. Imorgon ska jag fixa original bälteshållare på stolarna inför bes. Samt skruva dit tröskelskydden fram, nya domkrafts puckar samt innerskärmarna fram!