Ska byta till 965:ans bakstöt på min 745 1991 årsmodell. Någon som kan hur fästen passar? Behöver akut hjälp då den ska på i nästa vecka så ni som kan detta kommentera gärna. Tack på förhand!
Ska byta till 965:ans bakstöt på min 745 1991 årsmodell. Någon som kan hur fästen passar? Behöver akut hjälp då den ska på i nästa vecka så ni som kan detta kommentera gärna. Tack på förhand!
Någon måste kunna detta please hjälp mig med detta
Tjenare! Har du dragkrok på bilen? Om du har de så måste du kapa bort lite plast från kofångaren... Du måste även kapa bort lite utav dedära som är bakom plasten Om du inte har dragkrok så är de bara å få tag i fästet till den kofångaren 😊
Tjenare! Har du dragkrok på bilen? Om du har de så måste du kapa bort lite plast från kofångaren... Du måste även kapa bort lite utav dedära som är bakom plasten Om du inte har dragkrok så är de bara å få tag i fästet till den kofångaren 😊
Tänkte ta bort dragkrokem faktiskt då det blir mycket snyggare. Fästena på sidan? Har hört att man måste byta krockdämparna bak då 965 tydligen var mycket kortare är det så? Har du satt på en965 bakstöt på 745?
Ta lös skiten och jämför, hur svårt skall det vara?
Kanske för att man inte har varken stöten eller dämparna! Kostar ju en del med och svårt att få tag på dessa delar med så kanske är bra om man vet om den passar med? Men om du vet så kan du skriva det.
På 965ans koffångare bak sitter det alufästen på när jag satte dit en sådan på min 764 så fick jag slipa ner fästen lite och borra två nya hål sen så passade den så fin:).
På 965ans koffångare bak sitter det alufästen på när jag satte dit en sådan på min 764 så fick jag slipa ner fästen lite och borra två nya hål sen så passade den så fin:).
Okej så du bytte aldrig krockdämparna? Vilka fästen slipade du ner? Var det på sidorna du borrade nya hål?
Joo jag tog bort krockdämparna och satte dit alufästena efter slipat ner kanterna så den gick längre in vet ej om det blir likadant på en kombi men, sen fick jag borra två nya hål för att hålla alufästet är annat avstånd på bulthålena 960 och 745.