Oj oj oj nu var det länge sedan jag skrev i tråden men det betyder inte att jag gav upp!
Jag fick dit hela framvagnen igen och efter en framvagns och hjulinställning blev det som en dröm att köra. Bilen går spikrakt och är bra i kurvorna
Jag har grejor till bakvagnen också men då jag går i tankar att skaffa en annan bakaxel så får det nog bli i samma veva som det.
Men det har ju varit säsong också och då har det inte blivit mycket tid i garaget utan mest ute på glid, ca 500 mil blev det i somras
Sen blev det ju tyvärr vinter igen och bilen fick rullas in i garaget men då börjar ju säsong nr 2!
Vinterns projekt består bl.a. av: Montering av trans am delarna fram, byta ut lister i dörrar och fönster och fixa lite småsaker som man märkt under sommarens gång.
Här kommer lite bilder från förra vintern.
Bärarmarna på plats och fjäder under montering. Kedjan är bara för säkerhets skull OM den skulle få för sig att ta ett skutt.
Motorrummet efter att allt kommit på plats, det gör mycket att få måla på grejorna där inne
Och här är en bild från Wheels i Umeå!
En uppdatering från vinterns framgångar är redan på gång och den kommer upp så snart som möjligt!