Får erkänna att har varit dåligt med uppdateringar här. har faktiskt gjort hel del saker dock inte skrivit om det. för ni skriver för dåligt i tråden
tänkte göra en stor uppdatering här nu då. börjar värmen komma till Göteborg.
börja med att jag försökt få bilen lika hög överallt eller låg
lite pill inte så bökigt men tar lite tid upp o ner. väldigt smidigt med dessa stag jag fick av Chris på MBSCA. lätt komma åt dom och ändra. så nu är bilen lika hög över allt idag
söndag 2015-04-12
sen förra helgen så tog jag tag i huven som tog i fronten. fick såga bort ganska mycket på den. men är enkelt då det är en aluminium huv så enkelt såga i
så nu börjar passformen på fronten bli mycket bättre.. dock behöver jag ett nytt fästa på höger sida. det är lite rostigt
sen börja jag slicka läppen som jag fick med av Chris när han skicka stagen.
den är även lackad i rätt färg. väntar på att jag ska polera bak luckan innan jag vill montera den.
Sen var jag hemma i påsk hos föräldrarna passa på testa och polera upp en fram skärm och dörr. va så sjukt mycket tvätt repor i lacken. det gick rätt bra. går nog få ordning på lacken
blev bra.. svårt få det på bild dock
sen är det bara resten kvar
sen till det roliga. i veckan kom ett stort packet från Chris från MBSCA
tack så mycket Chris för hjälpen.. blev sjukt bra
här är första test monteringen av dom
fram fälgarna sitter lite långt in. tycker jag. så får bli lite specers där med få ut dom..
så här blev det först
blev lite väl låg. tog lite bak så har höjt bilen idag.. blev bättre dock måste nästan alltid köra i högsta läget. så ska nog höja den så normal läge är körigt så hög för extra gupp o sånt
några bilder där jag bor
tyvärr smutsig bil
detta får bli allt för denna gång