Hej. har mekat en del nu det senaste med. dock inte lagt upp något här.
Så det jag gjort är demonterat massa inredning för att underlätta vid toning av rutorna
gjorde det i Partille utanför göteborg mycket trevlig kille och bra jobb till bra pris
Inredningen bak är borta för komma åt nackstöden.
basen
bra med isolering i bilen
ände väger den extremt mycket
c stolpe med mycket isolering med.
tyst ska det vara
hatthyllan borta högtalre och dämpning kvar.
När bilen var borta på toning av rutorna så passa jag på lacka den lilla läppen bak.
så här blev toningen. han sa det var jävligt jobb o tona. hade tydligen dubbelglas med med toning mellan rutorna orginal. så ibland är grönblå svarta nu då
Så montera jag tillbaka allt där bak
blev bra
så är läppen på plats
tror jag ska tejpa om den. va inte så lätt montera den själv. sen måste man ju har 4 pipigt avgas nu
Blev en stor uppdatering..
det som planeras näst är
Håller på kollar med kompisar vilka som kanske har tid hjälpa mig göra ett snabbt motor byte till S55 motor på 5,5 liter i stället för min på 5 liter.
Sen är det snart dags för broms skivor och belägg så kanske tänkte uppgradera till större bromsar då:P kollar lite på S55 bromsar från sug motorn som är 345 mm fram istället för mina 330 mm sen har jag även kollat på S55 med kompressor bromsarna. Som Chris tycker på MBSCA som då är 8 kolvs ok med 360 skivor
dessa är från S55 med kompressor 8 kolvar med 360 skivor till. dom andra amg oken ser ut som dom jag har.