Då var jag ute igår och fixa med bilen och busa med hundarna samtidigt
fick gjort lite bytt tillbaka till vanlig belysning i regg skylten då led inte funka tyvärr. men verkar som en kontakt eller något är kass båda lyser inte.. så blir till kolla upp
Sen bytt jag även i sidodörren till led bak och fram. dock satte jag en på fel sida:P problemet är att dom inte lyser på dagtid bara när det mörkt hur nu den vet det:P haha så får kolla varje gång i garaget
Sen testa jag även dom nya strålkastarna men som jag gissa på så passa inte elen då mina är 2000 dessa är för en facelift. men ska beställa ett kablage hos Chris på MBSCA.COM som det enkelt montera.
Jag har bara två kontakter på mina medans dom nya strålkastarna har 3 så finns adapter för detta så klart
Sen bytte jag även luft filter och tvätta av motor kåpan lite lätt.. var väldigt skitet filtret så det var på tiden. fick lite goare ljud med. tyvärr hör man inte så mycket inne.. så tyst inne. blev även lite rappare
Dubbla insats filter = dyrt haha
Sen ska jag köra min chefs dotter från studenten till fästen idag med. så igår blev det storstädning inne i bilen och tvätt av skinn o dörrsidor. köpte något medel när jag hämta mitt filter. va riktigt bra får jag säga.. kan rekommendera
En stor bakdörr har fått sig en tvätt och insmörjning
Fram stor som fått tvätt och behandling blev väldigt bra. super nöjd