Det blev en bil ändå...Efter att ha pratat med killens finansiär så gjorde vi upp en deal där jag löste krediten och betalade överskjutande belopp på plats.
Den har stått en längre tid avställd men blev besiktad av säljaren i fredags morse med blanka papper och till det en Blocket Begangad-försäkring som lite extra trygghet (hoppas jag...). Den har sin skavanker men är överlag i bra skick. Kika även upp den med Carfax och fick ut att den de första 5000 milen gick som leasingbil (hårt att de ska servas i tid) och efter det enbart 2(!) privata ägare (resten bilfirmor). Indredningen är inte sliten alls mer än knappen för fönsterhissen till förarrutan.
Bjuder självklart på lite bilder och kort info om bilen:
AUDI A3 Sportback Quattro 3,2L
Motor; 6 cylindrar, kamkedja, bensin, 250Hk
Växellåda; Manuell, 6 växlar+back
Diff; Haldex Drivning-> 90/10 normal körning, 50/50 som mest
Hjul; 17" OXXO med friktionsdäck
Inredning; Standard (tygstolar, basic detaljer, ljust tak, svart inredning i övrigt.)
Strålkastare; Original Halogen (2004-2008)
Avgassystem; Original
Färg; Olivgrön Metallic
Mil: 15.000
--------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag kommer som jag skrivit tidigare att lägga "Att-göra"-listan under bilen, så vill ni veta vad som är på G lite före det dyker upp här i projektet kan ni smyga in där när den är upplagd!
Har idag tvingat den att gå lite brett och den smyger ut fint
//T_one21