1. Både ja och nej beror på vilket skick och pris du söker
2. Länkarmarna fram var dåliga på tidiga årsmodeller men dom lär ju vara utbytta vid detta laget Sen var bakvagnsinfästningen klenare men har den suttit kvar sen -98 så borde det vara lugnt Bilar uttagna -04 nån gång fick 12-års rostskydd.
3. S-däck följer nog med för det sitter ju en annan fälg bak (m-sport fälg)
4. Att hitta en rostfri e36 är nog inte heller helt lätt
Övrigt om den länkade bilen, rost vä.framskärm, rostig bagagelucka, bula vä.bakskärm? Fronten hänger lite på höger sida å vad har dom gjort med baksätet?
Man skall alltid undvika de allra tidigaste exemplaren av en bilmodell då dessa har diverse "barnsjukdomar", små defekter som rättas till allteftersom folk upptäcker dem. En -03 är bättre än en -98, definitivt.
Allra viktigast är dock inte bilen utan säljaren och denna om man tittar på "stylingen" ser ut att ha ägts av någon rejäl clown. Jag hade personligen inte vågat köpa denna.
Fälgar med bultmönster 5x120 finns det gott om och 5000:- är en generös budget så det är inga problem att hitta.
En E36:a är i princip exakt samma bil. Du får nog mer för pengarna om du väljer en E36:a, och så är dem ju grymt snygga också. (=
Med alla E46:or är rost det stora och evigt återkommande problemet. Åker du och tittar på nån så titta nog runt alla hjulhus och fram på motorhuven. Det är lätt att fixa till men mycket svårt att få det att se bra ut.
Man skall alltid undvika de allra tidigaste exemplaren av en bilmodell då dessa har diverse "barnsjukdomar", små defekter som rättas till allteftersom folk upptäcker dem. En -03 är bättre än en -98, definitivt.
Allra viktigast är dock inte bilen utan säljaren och denna om man tittar på "stylingen" ser ut att ha ägts av någon rejäl clown. Jag hade personligen inte vågat köpa denna.
Fälgar med bultmönster 5x120 finns det gott om och 5000:- är en generös budget så det är inga problem att hitta.
En E36:a är i princip exakt samma bil. Du får nog mer för pengarna om du väljer en E36:a, och så är dem ju grymt snygga också. (=
Vad i stylingen påpekar att den ägts av en clown? led bakljus, svarta insatser i blinkers, svarta njurar & svart/vita emblem tycker jag ger ett riktigt cleant stuk, även backspeglarna ger ett schysst lyft. Sen att det finns rost i skärmkant fram, sparklådan & bakluckan ger ju möjligtvis ett utrymme för att pruta, men det ingår ju inte i ''stylingen'' visst alla tycker olika men jag undrar vad på den bilen som får dig att tycka att styligen påpekar att den ägts av en ''clown'' ? :p
Rost i sparklådorna är det alltid p.g.a. att sidokjolarna dammsuger upp skit från vägen som ligger och nöter och gör rosthål. Detta är dock bara kosmetiskt och inga bärande delar.