Tanken är att göra bilen lite mera personlig. Den va i stort sätt helt original när jag köpte den. Jag har egentligen inga stora planer, tänker att de löser sig me tiden.
Håller på o pillar lite med en Nissan skyline r33 GTS. Tänkte att de kunde va kul o slänga upp lite bilder under tiden.
Så här såg den ut vid inköp.
De hände inte mycket första säsongen på grund av att jag inte fick de garage som jag ville ha. Men till våren hittade jag ett halvfärdigt garage, så mycket tid har gått till o göra iordning de resterande i garaget.
Trevlig tråd och en fin Skyline, ser välskött ut! Har en jag med som också är ganska original, än så länge. Kul med lite inspiration. Hur var jobbet och få dit Intercoolern?
Trevlig tråd och en fin Skyline, ser välskött ut! Har en jag med som också är ganska original, än så länge. Kul med lite inspiration. Hur var jobbet och få dit Intercoolern?
Tackar, din ser bra ut me! intercoolern va väll inga större problem o få dit, lite kapande bara. jag valde en ic med anslutningarna på samma sida för o få en så kort tryckrörs slinga som möjligt. så blev lite moddande av blinkers me, annars inga konstigheter.