Nu är jag tillbaka i rätt sida av landet, och förhoppningsvis betyder det mer mek o smek om dagarna. Lite smått har jag ändå hunnit med sedan jag kom tillbaka i lördags, dock så har jobb och inflyttning i lägenhet tagit och kommer att ta tid. Ett till litet bekymmer är att garaget har blivit attackerad av en hel koloni av hussvamp, lite onödigt kan tyckas..
Var även och rensade ut Farfars gamle lager till bilen, fanns lite spännande grejer ändå, t.ex dörrfack, splitternya baklysen, lite extra mätare och massa annat skit, typ en använd topplockspackning, använda bromsbelägg och en massa sådana spännande grejer.
Sen började jag fundera på en liten frontspoiler, har ingen klar och tydlig plan men den får väl formas efter som, men den ska väl efterlikna original men lite aggressivare. Fick dock slut på gas i svetsen precis när man kom igång.
Inhandlade några nya golvmattor, kommer nog bli extra fint sen när jag fixar en svart stormatta istället för brun också.
Skulle byta inre styrled, men såklart har man beställt fel pryl så nu är det två nya och förhoppningsvis passande styrleder på väg hemåt med posten.
Det var allt för denna gång, ska försöka uppdatera så ofta som möjligt så det blir en motivation att skruva oftare på 240in.
Mvh Josef