Halloj igen!!
Har varit sjukt oaktiv här men ska göra ett nytt försök. Men det har hänt lite med bilen och mera kommer
Fick sms om att jag hade fått paket, skyndade mig o hämta dom och monterade direkt!
Såklart längre bultar
Började tröttna på det tråkiga ljudet och utseendet på original stereon så slog till på en Alpine ILX-700
Nu när jag hade eftermarknadsstereo och hade möjligheten till lågnivå så drog jag nya kablar, betydligt renare signal är högnivån!
Är så nöjd man kan bli med stereon, både ljud o utseendemässigt
På bilden syns även blåa fotlampor som jag hittade hemma och var tvungen att testa haha, vet inte om de får sitta i eller ej, men kul grej
En aux o usb kontakt beställdes och efter mycket pill så fick jag loss 12v-uttaget och kunde enkelt sätta i denna som passade perfekt. Ser nästan original ut imo
Grymt dåligt bild men mina 8000k xenon till vänster har ersätts med 6000k som är till vänster
Och ny till lite mera större grejer. En Hirsch-replika har rullat in!
Tyvärr har jag avtagbart drag som tyvärr måste vara kvar... Bara sätta sågen i diffusorn...
Största anledningen till att draget måste sitta kvar
Och allt på! Grymt nöjd, blev väldigt bra trotts draget tycker jag
Twinpipe systemet köptes av tidigare ägare, under namnet Lest här på garaget
Ksport coilvers är beställda och beräknas anlända i Mars, och även en griffin bagageluckelist är beställd
En backkamera beställs även när jag mätt lite var den ska placeras