16 december 2015
Trådstartare
Framtida bilar kommer ej komma ut på garaget då jag e rätt less på alla idioter som snackar en massa skit (ja en hel del har all anledning att ta åt sig av det). Åter igen så handlar de inte om att vi inte har råd att försäkra. Vi tjänar båda gott big för att tåvla dem kostnaferna och lite där till. Men om försäkringen kostar så pass att jag kan köpa mig en ny bil var annat år så köper vi som familj heldre en ny om olyckan är framme än att göda försäkrings bolag med hutlösa pengar.
Att vi säljer bilen är inte heller för att vi inte har råd utan för att vi skaffat ny lägenhet ett stenkast från jobben vilket gör att bilen till större delen endast står och samlar damm. Vi har därför som familj (som återigen så nämns tar vi alla beslut som familj) att köpa en biligare bil och lägga pengarna som annars står i garaget på resor och upplevelser som vi vill att våran dotter skall få uppleva.
Så sluta sitta o fatta beslut om hur mitt liv sköts och gör något vettigt med era egna lig istället för att sitta och gråtrunka i folks projekt.
Kommer alltid bygga bilar men då garagets användare helt rasat i mognad så känner jag att de inte längre är kul att uppdatera trådarna. Ni som inte ha något vettigt att komma med, håll bara käften? Inte något som direkt är svårt att bemästra. Alla ni andra. Tack för suport och stöttande
Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm