Framsystem med litet steg, eller sänknings sats ? Sj tycker jag ljudet för sänkningen behövs ändå inte förrens tills sommaren eller ?
beror på vilken tidsperiod du har tänkt dig sänkningen är ju skön på sommarn (inte tråkig på vintern heller) men ska du köpa båda inom ett halvår tror jag att ljudet går före
Det dröjjer nog lite med sänkningen, måste köpa ny telefon omgående, kastade sönder den andra igår natt Skulle nog räknat till 10 istället ! men kan inte hjälpas!"
Senast redigerat av tsdi (20 december 2006)
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
Det dröjjer nog lite med sänkningen, måste köpa ny telefon omgående, kastade sönder den andra igår natt Skulle nog räknat till 10 istället ! men kan inte hjälpas!"
Pucko.... den va väl försäkrad?
kan inte låta bli att små flina ått så snabba svar o litte halvtyckna svar(knake dom inte menas som men låter litte så) inget illa menat. angående dom bromsoken tycker jag dom ser kanon utt hjorde samma sak på min 740 ja hadde o det höll i tre år utan problem. hoppas på mer bilder. keepp up the god work
Pucko.... den va väl försäkrad?
Haha vad vet jag? Gick in på www.sj.se å kollade när tåget til stockholm gick..10 min kvar, snabbt som fan i på blocket, ringde på första mobilen som kunde ta 3 simkort, å sa jag kommer NU å hämtar den har ALDRIG cyklat så fort, så åkte jag och mötte upp pappa som var i stockholm på möte, så åkte vi å hämta den för 1200:- riktigt bra pris
Dagens stora projekt, få lampan i nyckeln att lysa... Bara att damma av där inne så funakde det igen
Jävla drag det är i lampan, haha, fattar inte meningen men men
Här komer en LITEN baslåda som får duga medans vi har hundburen ! Det kommer att drivas av nått BILLIGT steg, typ stylingsbutuikens 2kanslas, 2x100rms 4ohm
Elementen är från stenåldern men spelar fint ändå 2st kommer det att bli, dock bara ett på bilden
Senast redigerat av tsdi (22 december 2006)
kan inte låta bli att små flina ått så snabba svar o litte halvtyckna svar(knake dom inte menas som men låter litte så) inget illa menat. angående dom bromsoken tycker jag dom ser kanon utt hjorde samma sak på min 740 ja hadde o det höll i tre år utan problem. hoppas på mer bilder. keepp up the god work
Hehe, måste ju jävlas lite med kompisarna
Ja, den lådan blir väl bra så länge! Hur länge varar semestern då? (undrar hur länge vi blir utan bilen din )