Varför vill du få henne mer intresserad av bilar? Tänk om hon ville få dig mer intresserad av hennes sminkprodukter eller hennes senaste DVD-box med Sex and the City (bara exempel)?
har tillochme fått min tjej att gå me i garaget så det känns kul nä men ta me na på olika evenemang funkar klockrent vi brukar åka på flera av sommarens bilträffar det var så min tjej fickupp ögonen om styling mm
Jag tror inte man kan få sin tjej intresserad om hon inte har något som alls intresse från början. Min tjej har inget jätte intresse i bilar men hon tycker det är helt okej. Hon älskar dock att åka bilarna och kika på styling, jobba med bilen är inte riktigt hennes grej.
Men för att svara på din fråga så testa visa henne alla sorters bilar, ta med henne på någon bilmässa och se om hon tycker det är intressant. Annars tycker jag man bara ska acceptera att de inte gillar det. Man ska va nöjd om de bara accepterar att man håller på med bilen så mycket som man gör
mitt ex nämde att hon bara hade sagt att hon va intresserad av saker å ting jag grejjade med på mina fordon för å inte göra mig besviken , så ni som har tjejer som är intresserade. är ni verkligen säker på att dom är de?!?
Senast redigerat av volvo_glenne (12 december 2006)
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Skulle som dom andra tro att är hon inte intresserad så är hon väl helt enkelt inte det ..
Jag tvingar inte min pojkvän att följa med mig till stallet bara för att jag har häst ..
det gör jag ibland haha men bara när jag är riktigt sällskapssjuk att tilläggas ska att jag har två hästar mitt ute i ingenstans men han brukar tycka de är okej, han uppoffrar sig polus att han matar hästarna i smyg me godis
hihi, tjejen e ju med mig i garaget varje kväll o hjälper mig lite men hon får nog då jag börjar hålla på med bilen, men måste erkänna att att hon har varit till stor hjälp för mig genom o välja färger o delar till bilen, hon va till stor hjälp från början tills hon en dag körde min bil o lovade att aldrig igen köra den. blev tydlingen rädd av bilen o sen dess så fort bilen startas flyttar hon på sig, undra va det beror på har aldrig frågat
hihi, tjejen e ju med mig i garaget varje kväll o hjälper mig lite men hon får nog då jag börjar hålla på med bilen, men måste erkänna att att hon har varit till stor hjälp för mig genom o välja färger o delar till bilen, hon va till stor hjälp från början tills hon en dag körde min bil o lovade att aldrig igen köra den. blev tydlingen rädd av bilen o sen dess så fort bilen startas flyttar hon på sig, undra va det beror på har aldrig frågat
Kolla så att inte nått e sönder
When Chuck Norris falls into the water, he dosen´t get wet. The water gets Chuck Norris.
Jag har tjej/sambo som är helt tolerant till mina bil-påhitt Hon e själv intresserad av bilar. Hon köpte en Volvo 850 som hon själv lackade listerna i samma färg, tonade rutorna, lackade fälgarna svarta. Blev redigt bra allting fast det var hemmafixat. Å ere någon som utmanar henne å vill gasa så är hon INTE sen att pressa på pedalen med undantag från mej.. Har försökt ap-länge att vi skulle jämnföra men icke då.
Inte så lät när hon tycker man e helt sjuk när man lägger över 45 tusen på bilen när man kan köpa kläder eller ulandsresor...
Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Hehe, det rä med kvinnor och bilar brukar vanligtvis inte sjunga ihop. Men lägg fram det så här åt henne: "Älskling, du köper kläder. Jag köper bilar. Du älskar kläder (etc) och jag älskar bilar. När jag är klar med den här bilen kommer du också älska den"