Tjenare alla garagets bor!
Nu har det hänt lite sen sist
sommarhjulen åkte på sen ett tag tillbaka, tyvärr så mina 10mm spacers passade inte riktigt då navstyrningen på bilen var någon längre så den fick jag fila ner en aning, då gick det bättre
Sen hade jag liggandes 2st 20mm spacers som jag ville prova att sätta bak på bilen, men det sket sig nå grönjävligt
känner att jag behöver mycket smalare däck nu, för att det skulle bli kalas med 20mm om jag hade smalare däck och ev. några grader camber
Kommer nog snart beställa hem 2 stycken camber chimms, som ger 2 grader negativ camber. kommer nog bli kalas!
sen dog tyvärr min stereojävel helst plötsligt så det var bara att handla en nu rätt fort då jag tycker inte om att åka utan musik
blev en alpine huvudenhet med mycket fler valmöjligheter än tidigare och bästa var att den har Blåtand, så nu slipper jag fula auxkabeln.
för några veckor sen klickade jag hem lite folie för att få lite roligare på min framskärm som jag hade liggandes i 2 år tror jag, den hämtades på skroten och var vit från början, sen vart den röd på grund av rostskyddsfärd men lacken blev aldrig av och jag seriöst lessnade på att köra runt med en bucklig framflygel.
så såg den ut innan jag började.
och så blev det! tyvärr så missräknade folies storlek och det vart något för lite så jag fick helt enkelt skarva. blev som det blev, första gången jag folierade något såhär stort, massa väck och bubblor men jag är rät nöjd ändå, ser bra ut från 100 meters avstånd i 100km/h
dagen efter folieringen åkte jag till jobbet för att byta framskärm.
var bara att börja riva väck allting kring där
efter cirka 45 minuter började jag redan montera den "nya" framskärmen
och en bild på hur det blev
riktigt nöjd ändå! nu syns bilen ännumera!
sen har jag hunnit handla lite grejer också, köpte mig en cool Airfreshner till bilen, som heter då stormzilla och luktar gott
en emblemlös grill inhandlades också, den behöver dock lite kärlek i form av färg. Sen ska den på!
Och sen ville jag bara skryta om min nyaste bil jag har köpt!
Bjuder även på 2st bilder som är tagna på två olika träffar med en kamera som inte tillhör en mobiltelefon
jag saknar dock en frontläpp och letar som en galning efter en nu, Bugrun är väldigt snart! jag är sjukt taggat och ser fram emot bästa helgen på året
Så om någon har en Oem eller inte frontläpp liggandes så kan ni gärna höra av er till mig
alt. köper en komplett original frontstöt.
det var allt för denna gång! nu är det bara lite pyssel kvar sen BR som gäller!
Over and out!