Vart köper ni glasfiber-grejor? Biltema? Och hur mycket går det åt per dörr, ungefär..?
Följer , Jadu testa att googla När du ska byta ratt gå och ta bort polerna till batteriet typ 30 min innan du börjar pilla för säkerhets skull, jag fick ingenting i ansiktet när jag gjorde det
Vart köper ni glasfiber-grejor? Biltema? Och hur mycket går det åt per dörr, ungefär..?
Följer , Jadu testa att googla När du ska byta ratt gå och ta bort polerna till batteriet typ 30 min innan du börjar pilla för säkerhets skull, jag fick ingenting i ansiktet när jag gjorde det
Jo, har googlat. Men alltid trevligt med input ändå Minuspolen kopplade jag bort. Pratade även med en brandman om det. "Absolut inget du behöver vara rädd för. Vi är inte ens oroliga att airbagen ska smälla när vi klipper i bilar och ska rädda personer som fastnat bakom ratten.." fick jag till svar.
Ratten är på och har sällskap av en laddtrycksmätare till höger om sig. Alla sju bakre rutor är tonade. Mörkt och mysigt. Ström- och lågnivåkablar är dragna till bagaget.
Bilen laddar 1,1bar. Läckage eller bonntrim? Ska undersöka saken.. Ha en fortsatt trevlig helg.
kanske lite sent men om du menar glasfiberspackel så köpte jag det på biltema
Tack för svar! Hah.
Jag har haft sommaruppehåll med bilen. Andra intressen som tar upp tid och pengar.. Men nu ska jag på't igen. Inhandlade spackel och grejor ifrån Biltema. Får se om det blir till att ta tag i det nu framöver!
Följer! Har lika laddtrycksmätare som dig i min Ltt. Den visar också att den laddar ca 1bar? Trots att min är helt original, kanske mätarn som visar fel?
Följer! Har lika laddtrycksmätare som dig i min Ltt. Den visar också att den laddar ca 1bar? Trots att min är helt original, kanske mätarn som visar fel?
Helt missat ditt inlägg!
Hm. Lustigt. Står din mätare på nollan när bilen står på tomgång? ..eller har du löst detta problem nu, kanske?!
Handlade på mig en ny huvudenhet och kit-system på mellandagsrean, samt ett baselemt och mera plast! Så nu är det bara kablar och tid som ska infinna sig!