Ser ju riktigt maffigt ut! Hade själv 2st gas silver 12" i en fabrikslåda för ett par år sedan, riktigt trevliga basar för en sjukt bra peng! smile Vad har du för avstämning på lådan?
Okej! Jo de är goa, du får komma och lyssna sen när hon är klar 37Hz är lådan avstämd
37Hz är ju mumma Ja, hade det inte varit så förbannat långt till norrköping så skulle jag göra det med nöje. Du kan ju röra dig emot Göteborgs området så kan jag få en demo, kan du få en demo i min också.
Edit: Har du någon dB mål för i år? Läste att det skulle vara en show bil men en siffra på tavlan är ju aldrig fel även om det inte är hel seriöst!
Ser ju riktigt maffigt ut! Hade själv 2st gas silver 12" i en fabrikslåda för ett par år sedan, riktigt trevliga basar för en sjukt bra peng! smile Vad har du för avstämning på lådan?
Okej! Jo de är goa, du får komma och lyssna sen när hon är klar 37Hz är lådan avstämd
37Hz är ju mumma Ja, hade det inte varit så förbannat långt till norrköping så skulle jag göra det med nöje. Du kan ju röra dig emot Göteborgs området så kan jag få en demo, kan du få en demo i min också.
Edit: Har du någon dB mål för i år? Läste att det skulle vara en show bil men en siffra på tavlan är ju aldrig fel även om det inte är hel seriöst!
Jadu... Allt över 140dB skulle vara skoj iaf, haha
Liten uppdate dårå! Fått fast 4st batterier i bilen, måste bygga lite för att få i resterande 8-10 batterier som ska i (beroende på hur många som får plats).
Även snackat med Micke på Bra Ljud i Bil så han skulle fixa fram det nya framsystemet åt mig till fredag! Så får vi se om jag hinner börja bygga om dörrarna denna helg eller inte först ska baslådan kunna spela! Men fram till helgen står det still då jag är iväg i Göteborg o jobbar denna vecka Fingrarna kliar för fullt! Vill göra mer!
Hämtade lite mer godis från Bra Ljud i Bil! 8st GAS PM64 PRO SPL 6st 4" aeroportar Och några GAS 80.4 steg Samt 8m2 till dämpmatta Lim och vinyl till baslådan
Beställt hem lite kabel nu! Även skickat efter lite roliga prylar från kina, får se när dom prylarna kommer Men tycker det är riktigt snålt med stjärnor på golfen! Tycker ni får slänga några pån http://www.garaget.org/?car=368070 Så ska jag se till att den kommer spela gött på bilträffen i nkpg lördag 2:e Maj