Tjenare, som sagt så hade jag besiktning här i torsdags. Här kommer lite blandade bilder.
Putsade upp och tvättade av bilen ordentligt inför besiktningen
Lite Autosol kan göra underverk! Som nytt, nästan!
Provkörning och koll så att allt fungerar inför besiktningen efter att bilen fått sig en välbehövlig tvätt
Dags för besiktning, bromsverkan testas
Upphissad och livrädd
Passade på att ta en bild på underredet medan jag hade chansen. Rätt nöjd med resultatet av jobbet som lagts ner, bra mycket fräschare än innan iaf!
Slutade med en pissig tvåa på en glapp styrled, besiktningsmannen påpekade även på att det satt vita lampor bakom blinkersglasen. Har fått hem en ny styrled som ska bytas inom kort , i samma veva ska jag byta ut vattenpumpen då den är slut. Fick i alla fall beröm för lågt CO-värde, jämn bromsverkan samt fina lagningar på underredet. Alltid något
Jag kom över en resväska under mitt besök i Göteborg i helgen, fick den gratis. Perfekt att ha på takräcket tänkte jag.
Precis hemkommen från Göteborgsbesöket, det första man gör, ivrig som man är att öppna garageporten och montera resväskan provisoriskt på takräcket
Halvkass bild, litet garage o svårt att ta skapliga bilder, men jag är helnöjd!
Kommer snarast möjligt nya bilder på fix inför kontrollen av bytt styrled och lite annat pyssel!
Som vanligt , alla kommentarer och allas åsikter välkomnas varmt!
Mvh