Hejsan! Det här projektet kommer handla om min 740 som vi håller på och fixar med, det kommer finnas bilder på hur hon såg ut när jag köpte henne och hur hon kommer se ut under tiden vi grejar med henne! Ska uppdatera så mycket jag kan med både bilder och text då allt blir mycket roligare och har ni ideer och synpunkter får ni gärna dela med er av dom!
Jag har en ganska stor buckla i skärmen och den var så redan när jag köpte bilen, men nya skärmar är påväg! Dom måste bara vara klara från lackningen sen så! Så nästa vecka får jag dem
Den gamla fronten som satt på då klarade sig fint, men är ju nu utbytt! Kommer bilder osv ikväll, det är bara jag som inte riktigt fattat mig på hur man gör än haha
Förra ägaren har försökt fixa till bilen på någe konstigt vis, antagligen rostlagat. Men jag tvättade av henne och polerade i ett antal timmar och det försvann tillslut!
Oken ska även målas och lite små detaljer. Sedan har vi ÄNTLIGEN fått iväg framskärmarna på lack så dem får jag hämta imorgon, Grymt taggad på att slippa de gamla buliga!
Ny dag och nya tag! Igår var vi i garaget hela dagen och grejade, provade nya skivorna och allt sånt. Även målat oken och lite små fix så det får ni se bilder på idag när jag fått ihop allting!
Men nu ska jag åka iväg till garaget och Colin ska dra nya kablar till högtalarna och sånt där som jag inte fattar mig på alls haha och sedan ska vi iväg och hämta nya skärmarna från lacken! Ska bli så kul att få se hur det blev att se ut och slippa se på dem där hemska bulorna längre!
Ni får nöja er med en bild från hälla träffen så länge
Blev lite ont om tid då det bara krånglade igår, vi var iallafall och hämtade nya skärmarna som blev ruskigt bra! sedan målade jag lite grejer och skulle byta skivor och belägg men det är någon dåre som kört med helt fel fjäder ben på vänster fram men som tur var hade vi ett annat liggande som ska bytas ut idag sen kan vi äntligen få på allt inför barkarby!
Men jag hoppas ni får en super bra kväll det är ju trots allt Valborg så hörs vi imorgon!
Hejsan nu är jag tillbaka igen och tänkte uppdatera lite!
Som sagt så hade vi fullt upp och det krånglade, men tillslut fick vi dit allt och det blev toppen! Bättre kunde det inte blivit enligt mig!
Dålig bild men jag målade ju oken och skivorna vilket blev helt okej faktiskt!
Eller?
Sedan blev det en del småplock, lackat lite grejer, dit med addon, Polerade bilen på fredagen och ja! Här kommer lite bilder från utställningen på Barkarby och lite annat!
Favorit bilden blev inte svår och den är tagen av Michael Mutze! TACK FÖR EN KANON DAG, ALLA FINA BILDER OCH TILL ALLA TREVLIGA MÄNNISKOR!