Jag gillar Volvo XC70 av nuvarande serie och årsmodell. Men kostar det så smakar det. Idén jag fick var att köpa en relativt billig XC70 av tidigare årsmodell och sedan byta ut delar och fixa till den så att den exteriört... Visa mer
Ja DRL-lyktorna är verkligen ohyggligt dyra. Jag hade turen att hitta beggade och betalade halva nypriset på en, för båda. I det läget var det inget att diskutera liksom. Har du tur kanske du kan hitta på skrotarna?
Ja DRL-lyktorna är verkligen ohyggligt dyra. Jag hade turen att hitta beggade och betalade halva nypriset på en, för båda. I det läget var det inget att diskutera liksom. Har du tur kanske du kan hitta på skrotarna?
ja, skroten är svårflörtad, hittade till bra pris på blocket men någon annan han före. Det var säkert du
Har köpt bakljusen nu också. Kommer att bli en faceliftarhelg i ljusets tecken. Tyvärr har saknar jag lite saker ännu. Vill inte heller göra våld på kablage och ska försöka mig på att bygga någon slags adapterkabel så att det enkelt går att byta tillbaka om det blir brunt.
Äntligen, då var det dags att börja skruva lite igen. Nu börjar delarna rulla in. Nu är det belysningen som står i fokus.
Lyktorna till bakluckan, nu saknas bara lamphusen till karossen. Snart så!
Men sådär! Ett paket, undra vad det kan vara där i.
Ojojoj! vad spännande. Tomten kommer tidigt i år.
Sådär ja! DRL'er precis vad jag önskade mig.
Men titta vad tjusigt, passade ju helt rakt upp och ner utan meck. Någon som tänkt till lite.
Passar det lika bra på andra sidan? Bara skurva loss och testa den nya.
Sedär ja! blev ju vitt och fint. Nu behöver dock positionsljusen byta färg till 6000k. Får bli något att göra till helgen kanske. Måste iofs få tag på några bra dioder. Tips?