Syftet med detta bygge är att renovera i stort sett hela bilen och sedan ändra bilen utseendemässigt efter min stil med ny lack, fälgar, chassi, motor osv. Målet är att få ett riktigt gött stuk på bilen. Stance
Liten update då Då var bromsarna stort sett färdiga det ända som är kvar är att lufta dom. Upphängningen bak får se ut som den gör tills jag skaffa något lägre baktill. En tvätt på det så ser det trevligare ut
Då kommer en lite före och efter bilder på bromsarna. Bromsarna är iallafall fullt färdiga nu samma gäller motorn. Så bilen kördes faktiskt en bit idag för första gången på en del år. Före. Efter. Före. Efter. Brömskölden bak och stötdämpare är lackat så det ser lite bättre ut nu än när jag tog bilden men men.
Mer bilder kommer imorgon om vädret tillåter det. Trevlig helg
Update Senaste gången bilen startades så kände både jag och min far att bilen gick lite väl ojämnt så jag beställde lite tänd delar nere ifrån Tyskland. 3 dagar tog det sedan fanns paketet ner hos postombudet. Hämtade ett paket ifrån postombudet som innehåller lite tänddelar.