Sådär jaaa... sålde nyss mina dubbla GAS 10or samt slutsteg... vid ca halv 7 tiden igår, sen vare bara att åka mot Ekerö från Uppsala där jag skulle hämta 4 GAS 12or i en fet jävla låda på 60kg
Polaren Uptown här på garaget gjorde mig sällskap upp. Kommer ni ihåg när jag köpte mina GAS 10or så köpte han sina dubbla GAS 12or dagen efter... och nu blev man fan tvungen att köpa 4st 12or istället.. Så Uptown (david) saknar 2 12or
Skulle inte förvåna mig om han ringer om någon dag och ska köpa nått ännu värre, återstår och se
sen fick jag med mig en S4 grill till audin samtidigt som jag hitta i köp och sälj sthlm så blev en tur förbi Solna innan hemgång, var i Uppsala runt 12 tiden.
Men jajajaaa... så började med att dra alla kablar från batteri och hitta en bra jord, gick toppen:rolleyes:
Sen vare bara att smacka dit slutsteget och kondensatorn.. sen lite små pill och få till det hyfsat.
Och här resultatet efter någon timme... SÄGER bara JÄKLAR vad det spelar på.. kepsen åker nästan av när jag sitter och kör... helvete asså... nöjd med köpet om jag säger så:rolleyes:
Nu ska jag ut och riva bort fronten och börja spackla... och sedan påbörja spacklingen på bakluckan.
slänger väl upp några bilder ikväll på hur långt jag kommit. höres snart:lol: