Dags för en lite update!
Här är Camaron pappa snällt men motvilligt lånade ut till oss under gårdagen så vi iallafall kunde komma i någonting, och kvällen blev minst sagt lyckad! Vi fick in mer än beloppet vi hade satt som mål och det blev tokfullt med bilar inne på området, samt jätte mycket folk kom för att bidra till UngCancer, riktigt roligt, tack alla som medverkade!
Också självklart kommer en liten reveal, nya turbon:
En TB60-01 ifrån TurboBanditen, Kommer behöver bygga om en del för att platsa in turbon.
och jag fick genast ännu en anledning till att flytta batteriet till skuffen, det får helt enkelt inte plats med nya turbon..
En del jobb krävs för att montera slang tur och retur, med hjälp av H2M har jag fått fram en del AN anslutningar som i slutändan kommer fungera klockrent!
Förra ägaren hade använt silikonslangar som oljeretur, en del läkage hade därav uppstått..
Och även utan att visa FÖÖR mycket av bilen, så har vi fått dit namnskyltarna, min och co-driverns
Ny vecka med nya tag för att klargöra bygget, har ställt in siktet lite smått på att få i motorn till helgen iallfall, men det brukar som vanligt vara någonting som står ivägen..