Toyota Celica årsmodell 1985. Bytte denna mot min Volvo Duett Vallåkra atraktor den förste januari. Har tidigare gott som atraktor men är nu omregg på den, därför kommer detta bli mitt första bilbygge. Sitter just nu en liten 80... Visa mer
Toyota Celica årsmodell 1985. Bytte denna mot min Volvo Duett Vallåkra atraktor den förste januari. Har tidigare gott som atraktor men är nu omregg på den, därför kommer detta bli mitt första bilbygge. Sitter just nu en liten 80 hästars Nissan SD 23 och dubbla låder men ska bytas ut mot en större turbo motor i framtiden,kanske wankel motor men inte säkert. Eftersom den tidigare har varit en atraktor har baksäten tagits ut och ersätt med en stor balja och en mellanvägg på det. Även detta ska ut och ett ljudbygge ska byggas där den stora baljan just nu är. Inredning ska med förfinas med Sparco stolar,ratt mm.
Har idag med hjälp utav "tip girl" plockat ner bakre växelådan och kardanen. Så hojta till om du behöver två M40 låder till t.ex atraktor bygge, har dock inte intyg till dem Lyfte även väck baljan ikväll så blir att bygga ljudbygge sen
Växelåds intyg, behövs ny fram ruta, lite rostlagning, lackning mm Har inte några pengar nu och ska snart ta amkort så skulle gärna haft den klar då om jag skulle haft den som epa Neee köper hellre en annan då och jobbar på denna tills man närmar sig bilkörkort xD