LyckligFår bli en lite uppdatering så här när helgen smyger sig på
Risk för mycket text denna gången
För att ta allt från början...
När jag köpte bilen sade man att de satt Rays LM-GT 2 fälgar på bilen. Coolt tänkte jag och började googla lite och såg snabbt att dessa fälgar liknar väldigt mycket dom som sitter på min absoluta drömbil, 400R!
Tänkte inte mer på de förän nu dom senaste dagarna. intresset för fälgarna blev starkare och jag började läsa allt om fälgarna och såg då att LM-GT 2 är en 17" fälg och inte den som sitter på 400R.
Misstankar om att jag hade fått LM-GT 2 kopior blev starkare hela tiden då mina var 18" och, ja ni vet hur sånt känns..
Hittade sen att 400R har LM-GT 1 fälgar och att dessa inte såg exakt likadana ut som LM-GT 2. Det som skiljer sig är att LM-GT 1 är 18" och LM-GT 2 är 17" samt att de var en liten kosmetisk skillnad på ekrarna.
Yr i huvudet och lite smått besviken då jag nästan var säker på att de var kopior gick jag ut i garaget för att kolla om någon av dekalerna i fälgarna satt kvar. och mycket riktigt satt där dekaler med all info om fälgarna på.
Försöker nervöst trycka in mobilen mellan ekrarna för att ta en bild på dekalen i en av fälgarna och får då se, Rays Engineering LM-GT.........1
Alltså samma fälgar som 400R!!
Obeskrivlig känsla i min värld! Inte direkt några fälgar man snubblar över heller.
Och som om inte de vore nog så har jag 4st nya NISMO dekaler till dessa fälgarna liggande här också