har jag gjort varje jul i ett x antal år nu i år fick det dock bli på våren så julklappen till mig själv i år blir en ford mustang gt-r 05 alá procharger
Jovisst har man köpt julklappar åt sejj själv.. Köpte ny mobiltelefon nyss.. Åså handlar jag julklappar lite nu å dåå åt min kära Lada Har köpt bla. lambdamätare å -givare, 4st Keihin förgasare samt att jag får hem bränsletrycksregulator å bränsletrycksmätare nu i veckan.. Ladan har varit snäll iår..!!
-Lada 1200 TIC -85 "The Vladimir-Driftern"
"Livet är för kort för att köra med dåliga bilar!"
-Honda Accord 2.0i Sport -03 "Bruksbilen"
avgassystem chip kolfiber lite mer kolfiber ett verktygskåp lite kolfiber till mätare hel packnoingsatts ballansering portning extraktor grenrör. till mej själv har jag inte köpt något kanske blir en TV.
blir en a-stolpe o tre mätare. vattentempo, oljetryck, oljetempo. sedan två till med hållare lambada o watt, får se om man har råd sen till ett o annat
Själv va jag i usa för någon vecka sen för att hämta hem en bil , då blev det en liten julklapp till mig själv som inte va planerad alls men jag tyckte väl jag jobbat hårt och behövde belöna mig med något fint : ) Så det blev en Ford Mustang GT 2004 med 3000 mil på mätaren , med manuell manlig låda och mera godsaker
Köpte nytt chassi till datorn, tyckte den gått lite varm på siståne så jag köpte ett chassi med fyra fläktar!!! Borde räcka ett tag o jag får leva med lite fläktljud när jag laddar ner över natten! Köpte även en ratt så jag kan spela need 4 speed Prostreet utan att slita på keybordet!
blev en två veckors semester till Thailand i slutet av februari med tjejen. Hoppas vi inte blir bombade, nu när gerillan hotat bomba turistorter. Jaja... man dör på ett varmt ställe.
Hmm, lite hårdare bussningar i bakvagnen kanske dyker upp efter juldagarna.. annars är det väl inget speciell har det mesta liggandes för att få ihop bilarna iallafall..
Dock så skulle det vara nice med lite nya objektiv till kameran också..