Förlåt, nu kan jag inte hålla mig.
Så.. detta är en dålig fisk i vattnet, den biten köper jag fullt ut; men seriöst - du har inte köpt något av honom, du har ett resonemang om att du inte vill lägga 500kr på en ny del till din gamla Volvo som denna säljaren säger sig ha för 200kr begagnat, du går tillbaka gång på gång för att spara dina 300kr och han är ointresserad? Jaha, gå till Volvo då, eller någon av alla andra säkerligen hundratals ställen man kan köpa Volvodelar på?
Borde du inte snarare upplysa oss om vilken magnifik idé det vore att gå till just Volvo (Gösta Samuelssons bil i Ludvika) eller en erkänt bra skrotfirma om det nu är begagnat du vill ha (Demia i Ludvika)? Nyhetsvärdet här är ganska tillintetsägande faktiskt. Du är arg, och du har all rätt att vara det, för du har ju blivit riktigt illa behandlad..
Sen att du tar dig friheter genom att kalla en försäljare och ett företag "skitstövel, "lögnare", skojare" osv; framförallt när du inte ens gjort någon affär med de - vad är det om? Spela roll att det troligen stämmer att de är skithuvuden, vem är du att sätta ettikett på vad som är vad?
Om du nu svarar på detta lär jag få höra att "garaget.org minsann inte är annat än ett jävla skitforum, där man inte ens kan få dela med sig av sina erfarenheter utan att få skit!" Nej, och det hade kanske också stämt om det inte vore så att du registrerade dig enbart för att meddela din åsikt om ett företag som man får rätt mycket (negativ) information om genom en enkel googling.
Detta är internet, så ta på dig säkerhetsbältet för nu blir det åka av!