Hittade ett skogsvrak som ja tänkte väcka till Nytt liv med lite modernt godis så som 2,5litrs Volvo 230 Ställbara Fjäderben runt om mm Med tidens gång så byttes motor ut till en BMW snurra istället
FredGaute skrev:Hva går du for i forstillingen? BMW?
Pv-brutal skrev:FredGaute skrev:Hva går du for i forstillingen? BMW?Tja ja hoppas ja svarar rätt på frågan är inte så bra på norsk Det blir en BMW m3 motor 3liters på 286 hk standard
FredGaute skrev:Pv-brutal skrev:FredGaute skrev:Hva går du for i forstillingen? BMW?Tja ja hoppas ja svarar rätt på frågan är inte så bra på norsk Det blir en BMW m3 motor 3liters på 286 hk standardOk,og framvagn? BMW biter?
Pv-brutal skrev:FredGaute skrev:Pv-brutal skrev:Tja ja hoppas ja svarar rätt på frågan är inte så bra på norsk Det blir en BMW m3 motor 3liters på 286 hk standardOk,og framvagn? BMW biter?Det blir Volvo 940 fast modifierade fjäderben ställbara med sellholms fjädrar å ställbara bärarmar
FredGaute skrev:Pv-brutal skrev:Tja ja hoppas ja svarar rätt på frågan är inte så bra på norsk Det blir en BMW m3 motor 3liters på 286 hk standardOk,og framvagn? BMW biter?
Pv-brutal skrev:Tja ja hoppas ja svarar rätt på frågan är inte så bra på norsk Det blir en BMW m3 motor 3liters på 286 hk standard
FredGaute skrev:Pv-brutal skrev:FredGaute skrev:Ok,og framvagn? BMW biter?Det blir Volvo 940 fast modifierade fjäderben ställbara med sellholms fjädrar å ställbara bärarmarAha, jeg bruker til 960 på min 20M, hvor får du kjøpt coilover til 940/960? Kaphlenke i USA?Jeg kjøpte hos Myranes Racing men de gikk konk..
Pv-brutal skrev:FredGaute skrev:Ok,og framvagn? BMW biter?Det blir Volvo 940 fast modifierade fjäderben ställbara med sellholms fjädrar å ställbara bärarmar
FredGaute skrev:Ok,og framvagn? BMW biter?
silverado350 skrev:Satt nåt datum för bes?
silverado350 skrev:Dämparna ser lååååånga ut.
Pv-brutal skrev:https://www1.garaget.org/gallery/images/215/214452/214452-95297469f7faec84ca0b2b7e8096796f.jpgSå ja nu är spisen monterad