nu ska jag och polaren bygga var sin crosskart och försöka bli klar till vintern.vi har nästan ingen erfarenhet av ett sånt här bygge så det blir en bra övning till senare projekt. planen är att det ska vara 250 motorer i dom men... Visa mer
Ser ut som att ramen tar slut precis bakom sätet? Borde det inte vara en bit till för motorn, och kommer den inte bli extremt baktung om du sitter direkt ovanför bakaxeln?
Ser ut som att ramen tar slut precis bakom sätet? Borde det inte vara en bit till för motorn, och kommer den inte bli extremt baktung om du sitter direkt ovanför bakaxeln?
om slocks är likamed slicks så ja för den komma få gå på asfalt så jag ser att den går som den ska sen så kommer offroad däcken så får vi se om mina svetsningar håller
om slocks är likamed slicks så ja för den komma få gå på asfalt så jag ser att den går som den ska sen så kommer offroad däcken så får vi se om mina svetsningar håller
Menade såklart slicks, ja Hoppas du svetsar ordentligt då, det roliga händer i skogen
Får man fråga hur mkt du fick ge för allt stålet? Kommer följas med stort intresse.
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"
Menade såklart slicks, ja Hoppas du svetsar ordentligt då, det roliga händer i skogen
ja jag funderar på att lämna bort lite av svetsjobbet men vet inte man måste ju lära sig ja det ser jag oxå fram imot håller redan på kolla vägar som ska köras med den men kanske kör med slicks då släpper det ju på gruset utan problem
hahah nä tyvärr inget nu håller på att planera massa på hur jag ska gå till väga med styrning,bakaxel mm sen så säger pengarna ifrån i nu lägget men det ska väll komma in något snart ska ta och träna lite svetsning imorgon så jag kan hel svetsa chassit snart vet någon hur man testar en svets här inne.om den håller att hoppa på är det ett godkänt ??
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"
tjena jag får be om ursäkt om dom dåliga uppdateringarna men har inte haft lust och varit tvungen att fixa med bilen så har inte blivit så mycket crosskart men det borde komma in lite bilder inom smått
tjena jag får be om ursäkt om dom dåliga uppdateringarna men har inte haft lust och varit tvungen att fixa med bilen så har inte blivit så mycket crosskart men det borde komma in lite bilder inom smått
Upp med bild på bilen då!
hahaha nä du den skrot högen ska inte få vissas på internet men det kommer lite bilder på min "rat" audi i veckan polaren åker utomlands så kommer inte bli så mycket crosskart sorry