Okej! Har lite andra frågor
Har ändrat mig angående toppen och försöker få tag på en 531 topp istället med VX3 kam.
Bör jag plana & porta toppen eller är det slöseri med pengar med tanke på resten av setupen?
Vilken storlek på insugsventiler och avgasventiler bör jag ha om jag ska ladda ungefär 1-1,2 bar?
Vad rekommenderar ni för 19T turbo? Länka gärna
Är det besvärligt med besiktning om jag kör 100 cells racekat?
Vad rekommenderar ni för dump? Tänkte mig en återcirkulerande dump men vet inte vilken jag ska välja, vill ha en med gött dumpljud ^^
Är det lika bra att renovera blocket med tanke på att det gått nästan 35k mil? Inte så kul om vevstaken tar sig en sväng ut ur blocket 100 mil senare...
Övriga tips är A.O!
Är en jätte noob inom detta, men ska försöka ta hjälp av bekanta om dem har tid!