jetta16v skrev:
Ja du, det beror ju på vad du vill göra med den och så.
M3/M5-speglar, ögonlock, andra strålkastare/blinkers kanske, lite väl mörkt nu kan jag tycka, men det kanske ser bättre ut i verkligheten.
Vet inte hur baken ser ut men annars så bakvinge, sportavgassystem om du inte redan har det.
Kommer inte på något mer just nu.
Sitter redan andra lampor på både fram och bak, gillar faktiskt utseendet att de är mörka, passar bra med färgen! Hur funkar det med M5 speglar? Har du någon erfarenhet? Bakvinge sitter det redan någon på med bromsljus, vet inte om det är original men kommer inte fungera med någon högre japanvinge.
Sportavgassystem är på G, håller på att surra lite med en snubbe som kanske ska bygga om min från katalysatorn och bakåt.
Tack för tipsen!
_Thor_ skrev:
Varför inte köpa en E30 Touring?
Gillar komfort och lite modernare bilar, känner att dem är för gamla och ofta väldigt risiga
ehedman skrev:
Plocka bort railsen
Lacka om fälgcentrumen (grå/svart "försvinner")
Dippa kromlisterna svarta
Köp nya, fräscha regplåtar
Skaffa nå mer slimmade sidospeglar
Har prövat plocka bort railsen, tyckte den såg alldeles för rund ut utan. Funderade dock på någon slimmad takbox lackad i samma färg som bilen, vad tror du o det?
Fälgarna är gunmetal gray och ser nog bättre ut i verkligheten, ska se om jag hittar en bättre bild. Vad hade du tipsat för färg?
Nya regplåtar sitter på med bortkapat S-märke som jag glömmer bort vad du heter som du ser på de övre bilderna!
Vilka sidorspeglar hade du rekommenderat?
Tack för tipsen!