Beror på faktiskt : ) Har man en liten profil på däcket med ett stilrent och litet typ snitt tycker jag det kan bli jävligt snyggt och effektfullt. Men det passar också bra till offroad och gamla muskel bilar
Tycker att det kan se bra ut på på muskelbilar samt terrängbilar, blir faan spyfärdig när det tex, kommer en volvo 740 lr opel vectra med typ hankook ifyllt på hela jävla däcket. Blää.
personligen tycker jag det alltid är snyggt på däck där det är "original" vitmålad text, som tex terrängdäck osv. sen är jag svag för breddade, svartlackerade plåtfälgar med vit text på däcken, det är snyggt (på äldre bilar iaf...)
Hehe de flesta tycker att det ska vara så på gamla bilar då? Tänkte mig på min volvo s40 fast det kanske itne är en idee då?
precis som någon sa, det är din bil... men min personliga åsikt är att vit text hör hemma på bilar med breddade plåtisar (eller liknande), typ muskel/terräng. inte på någon s40 eller liknande då dom har en låg profil.
Håller med de flesta, passar på gamla muskelbilar. Men på dagens bilar passar det inte alls enligt mej. Men tycker man själv det är snyggt ska man inte bry sej om vad andra säjer