Totalrenovering av vw split bus type 2 T1 RHD 1962.Elsystemet ska bytas från 6v till 12v motor från 1200cc till 1500cc framöver blir det en massa förbättringar :)
Jäklar vad det går undan med bussen 😀 Länge sedan jag kollade här nu, fick en stroke för en tid sedan trodde det var kört men så enkelt blir ni inte av med mig hehe 😈 har saknat att kolla runt här. GOD JUL 🎄 på dig
Jäklar vad det går undan med bussen 😀 Länge sedan jag kollade här nu, fick en stroke för en tid sedan trodde det var kört men så enkelt blir ni inte av med mig hehe 😈 har saknat att kolla runt här. GOD JUL 🎄 på dig
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Ojoj han har en del vws.hur ska han hinna med allt
Jaa, det undrade jag också!
/Benny
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Ojoj han har en del vws.hur ska han hinna med allt
Jaa, det undrade jag också!
/Benny
Farligt med för många projekt hihi
Jaa, det kan ju bli så att många bara blir halvfärdiga istället för att nåt blir klart!
/Benny
Äntligen mer delar hemma.handbromsvarjar damasker till drivaxlar.säkringslåda.list till bakre lucka.torsionslagringar.å annat smått och gott:) Beställning på klädsel till framsoffa/stol gjordes idag