Totalrenovering av vw split bus type 2 T1 RHD 1962.Elsystemet ska bytas från 6v till 12v motor från 1200cc till 1500cc framöver blir det en massa förbättringar :)
Drivdamasker.gummi/nya skydd till svärden.främre vlådsgummi jord.styrning till växelförare på plats och nästan lådan på plats igen.men man behöver vara två eller fler att få den på plats
Ja vissa dagar så går det så lätt vlåda bultad på plats dämpare bak jord.högerbak fick ja ihop komplett till vänster ska beställas lite mer saker främrevlådgummi huvudbromscylinder och alla bromsrör förutom två och damskerna i rätt vinkel viktigt;) ha en go helg följare å löst fölk:)
Föstog att det var någon tanke med det då din renovering håller en nivå i dom högre höjderna... en höjdare att följa även om jag inte är nåt VW freak på det sättet. Å andra sidan har jag ju kört dom ni håller på med när dom var vardagsmat...
Föstog att det var någon tanke med det då din renovering håller en nivå i dom högre höjderna... en höjdare att följa även om jag inte är nåt VW freak på det sättet. Å andra sidan har jag ju kört dom ni håller på med när dom var vardagsmat...
Blev en milstolpe för mej igår bromsarna funkar ett litet mindre läckarge men det var snart fixat glömt att dra åt på ett ställe av 16. inredningen ska bytas.den får sitta där tills ja fixat nytt Bakre soffan på plats.dörrstopp fixat på båda lastdörrarna så dom inte slår i sidorna på bussen.bromspedal.kopplingspedal på plats 😊 Lättflytande rostskydd i dörrar och balkar gjort.bromsljuskontakt på plats
Paketen bara ramlar in Växelspaksdamask.stopplåt till bakdörren.tändkablar.stift till inre dörrhandtag.yttre lister till framdörrar.hastighetsvajer.gummiskydd till brompedal/kompling/gas Lagom klantigt så behöver ja ju beställa mer grejer allt eftersom dem börjar bli mer och mer komplett
Fredagen fick ja lite gjort. Fick förarstolen låsning att funka hade rostat fast hjälpte med gassvetsen.även isolering och talg åkte på nu väntas bara klädsel från England. Sprintar i dörrar bytes ut Började även med elhärvan. Växelspak men har fel delar dom vill inte lira ihop.det löser sig framöver