Tjena! Här kommer jag lägga upp bilder på det som kommer byggas i v70in under vintern. Ljudbygge är planerna det jag kommer börja med är att få någon bra konstruktion på dörrsidorna som jag tänkt plasta och modda själv vilket jag... Visa mer
Blir fett nästa säsong sen Blir o köpa en kombi jag med, ba säga till så plåtar vi den sen när den är färdig, ska förmodligen inskaffa ett nytt objektiv till kameran så de blir goare bilder
Blir fett nästa säsong sen Blir o köpa en kombi jag med, ba säga till så plåtar vi den sen när den är färdig, ska förmodligen inskaffa ett nytt objektiv till kameran så de blir goare bilder
Tjenare! Nu i helgen så har ja äntligen börjat spackla dörrsidorna måste dock åka o köpa mer spackel nu men spacklade en dörrsida och slipade lite med så det börjar faktiskt likna något och se bra ut! Har mätt ut hål för diskanterna nu me som ja ska plasta in nu snart sen är allt klart för o spacklas o finas till Här kommer lite bilder
Där har ni lite bilder på hur de ser ut nu! Va tycker ni om bygget än så länge? Skriv gärna vad ni tycker! När dörrsidorna är färdiga kommer ja även lägga upp bygget i bagagen här med! Samt allt som jag gör med bilen!
Tjenare! Åkte o hämtade ett till paket till v70in igår! Dock handlar det inte om ljud denna gången men paketet tillhör v70in iaf! Här kommer bild på att
Slitsade och borrade skivor runt om samt redstuff belägg som ja hört mycket bra om så dom fick det bli! Kommer nog sitta fint på v70in sen
Tjo! framsteg görs hela tiden nu är framdörrarnas form färdiga o där diskanten ska sitta är även den inplastad o klar så nu återstår mer spackel o en massa slip arbete, har även testat dörrsidorna för att se hur det blir o jag är tok nöjd så nu vill man få dom 100% klara Här kommer lite bilder!
Tjao! Ena dörrsidan är nu färdigspacklad och slipad så alltså bara en kvar, har funderat lite på hur dom ska se ut men tror faktiskt att det blir att flocka dörrsidorna tycker det ser riktigt cleant och snyggt ut faktiskt. Så kommer nog lämna in dörrsidorna för flockning
Idag kom det hem ett nytt paket till mig! Alltid kul me paket Här kommer bild
Det blev ett par bc coilovers med droplow fjädrar fram som tillval så att det ska gå o sänka ännu mera så nu hoppas jag att bilen kommer ner ordentligt på backen, hoppas verkligen jag kan sänka tillräckligt nu annars blir det problem:/, men det ska nog gå
Tjäna! Nu har jag äntligen hunnit klart med dörrsidorna, det har varit många timmar i garaget med att göra dom färdiga, speciellt när det är första gången man gör de så går det inte så fort men men nu är de klart och jag är nöjd
Här har ni bild! Om ni undrar varför jag lagt ett lager sprayfärg på så är det för att det inte ska lysa igenom flocken sedan som ska vara svart, eftersom ja spacklat endel så var ytan vit så lika bra att lacka svart innan så man får de bra
Så nu när detta är inlämnat så ska ja montera coilsen i helgen samt börja mäta o trixa hur bagagen ska byggas sen kommer givetvis upp bilder när förändringar görs
Tack så mycket! Alltid kul med folk som följer och gillar det man gör! Bilen kommer finnas på mycket av de träffar som anordnas i sommar Hoppas man ser många av er! så ser ni mej i sommar är de bara komma fram o lyssna och kolla bilen
Tjao! Nu är coilsen monterade o blev såå bra asså! Sjukt nöjd Ni får en liten bild på markfrigången o de e inte mer än 2-3cm så låg är bilen haha, men helbild får ni se när bilen är helt klar så ni får vänta med spänning
Tjenare! Nu är änligen dörrsidorna helt klara! Fick hem dom nu idag flockade o klara! Shit så snyggt de blev kan inte vara mer än nöjd! Testade även att sätta i högtalarna o diskanten och kan ju säga att det ser riktigt cleant och snyggt ut! Här kommer en före o efterbild på dörrsidorna! Men ni får inte se hur det ser ut med högtalarna ennu förens dom är monterade o klara i bilen!
Där har ni dom! Dörrhandtagen ska lackas men inte riktigt bestämt vilken färg! Vad tycker ni?
Nu är ljudet o allt beställt som ska vara i skuffen! Blev ingen billig slutsumma men men i sommar kommer man nog nå höga rekord iallafall! Var även o köpte 2st optima batterier tror det ska räcka faktiskt annars köper ja väl ett till sen om de nu inte skulle räcka! Blev 2st 75 ah yellow top!
Så de jag försöker leta rätt på nu är kopparskena som är böjbar! Är det någon som vet om något så skriv gärna!
Böjbar? Beror väl helt på vad man tillgång till för att bocka dom Kör 10X30 skena i min bil som är vinklade 90 grader men inget man gör i skruvstädet precis. Kolla om du kan köpa av en elfirma, dom har ju ofta lite olika storlekar