Hej! Tänkte bara varna er andra att inte beställa något från detta jävla skit företag! Jag beställde 4 grejer som kostade 1600kr den 23 oktober och de har ännu inte kommit. Dessutom har jag skickat 6 mejl nu som jag inte fått något svar på ett enda. På deras hemsida som är väldigt uppdaterad och snygg värkar de som att de är ett seriöst företag, men där står de att man kan chatta med deras live support men efter som den ALDRIG är online får man skicka mejl och de svarar dom ju inte på häller! Man kan inte ringa till som häller för dom lämnar inte ut nått telefonnummer där man kan ringa till dom...
Så de är förmodligen nån jävla snorunge som agerar mellan hand åt nått utländskt företag som han beställer delarna ifrån och varför de tar sån tid... Känner mig lurad så jag hoppas ni tar lärdom av mitt misstag och inte blir blåsta på pengar av detta företag!
företaget har en anmärkning hos kronofogden, så det kanske är mycket å göra där nu ,så kanske därför det tagit tid. det är ingen "snorunge" som sitter som ledarmot iaf. en 29årig man.
företaget har 2 registerade nummer : 072-370 60 05 021-440 99 94