ramen blir inboxad. blev mycket kapande för att få hytten att ligga rätt på ramen. lillsvarven fick leka stor med polyuretan i chucken. bussningarna svarvade och klara. länkagefäste till bakaxeln. var lite orolig över motorstödets viktkapacitet så satte förstärkningar. motorfästen mer eller mindre klar. skall vara en tredje gummikudde längst ut. växellådsfäste klart det med. så nu är motorn helt upphängd. länkagestag svetsade. länkagen helt klara. nästa blir att förstärka infästningarna. infästningarna förstärkt på ovansidan.
har en liten fråga här kommer du inte få göra om ramkorset här på sista bilden? menar då om du höjer upp ramen från bakaxeln så kommer kardan att ta i korset ser det ut som? rätta mig om jag har fel
har en liten fråga här kommer du inte få göra om ramkorset här på sista bilden? menar då om du höjer upp ramen från bakaxeln så kommer kardan att ta i korset ser det ut som? rätta mig om jag har fel
ramkorset är placerat så det inte ska ta i kardan. det ser nära ut på bild men den har tillräckligt med svängrum
Tacksam för att positiv respons, riktigt kul att höra är lite uppdatering nu för jag inte har så mycket kul att visa. Väntar nu på på lite saker som t.ex knutkors och stötdämparen bak men skall försöka få upp en uppdatering så fort det hänt nått.